menu
Tuinadvies

Activiteit

  • GittaV Even een vraag: als ik iets in ‘tuinbabbel’ wil zetten dan zie ik in eerste instantie alleen een balk waar ik in kan typen, maar ik kan daar geen foto bij zetten. Als ik voeg toe indruk staat het er meteen in, er komt geen optie om een foto toe te voegen. Pas als ik dan reageer op mijn eigen bericht kan ik er een foto bij zetten. Dat
    Iijkt me een beetje onlogisch….doe ik iets fout?

    Marianne v

    Denk het niet , Gitta, had al hetzelfde probleem. Ik zet er dan maar een tweede reactie bij
    Ik vind deze site vrij chaotisch maar hoor weinig andere klachten. Zal aan mij/ons liggen vrees ik

    vrijdag 29 maart 2024 - 13:10

    Minouke

    Jullie doen het juist

    vrijdag 29 maart 2024 - 14:09

    Minouke

    Best is om je foto's te plaatsen in "Tuinfoto's" dan kan je foto ook in de kijker en je tuin staan.
    "Tuinfoto's" vind je linksboven onder Tuinbabbel en Forum.

    vrijdag 29 maart 2024 - 14:20

    Marianne v

    We hebben idd al ondervonden dat je het op die manier moet doen , maar we zijn beiden (ex) mijntuin.org gebruikers en daar zat de manier van werken net iets anders in mekaar. Voor ons is het logisch dat je een post plaatst met direct een foto erbij, zonder eerst de omweg naar tuinfoto's. Want het gekke is dat je wél meteen een foto kan plaatsen als je op een post reageert . Het is voor ons wat wennen

    vrijdag 29 maart 2024 - 14:27

    Minouke

    In het begin is het altijd en overal wennen Ik had eerder moeite om mij aan te passen op Mijntuin.org. omdat ik Tuinadvies gewoon was

    vrijdag 29 maart 2024 - 14:36

    GittaV

    Bedankt, gaat lukken. Even wennen inderdaad????

    vrijdag 29 maart 2024 - 19:00

    Status
Terug naar boven icoon