menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Welke tuintegels zijn het beste?

Ga naar meest recente reactie

Dimitri-0904

Tekst aangepast

Dimitri-0904

Afgelopen week ben ik begonnen met het schrijven van mijn scriptie. Mijn onderzoeksdoelstelling is het achterhalen van de belangrijkste criteria die consumenten hanteren bij de keuze voor tuintegels. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de onderstaande link naar een enquête in te vullen? Het invullen zou slechts drie minuten in beslag moeten nemen en zou mij enorm helpen bij mijn onderzoek.

Helaas is het niet mogelijk om directe links te gebruiken op het Tuinadvies-forum. Daarom vraag ik u vriendelijk om de volgende link te kopiëren en deze in Internet Explorer te plakken om de enquête in te kunnen vullen. Alvast bedankt voor uw medewerking!
https://www.survio.com/survey/d/V2V8J7V2Q5P7E5I1C
vrijdag 19 april 2024 - 09:08
LT

LT

Zo weinig mogelijk tegels....Groen is veel beter
vrijdag 19 april 2024 - 09:31
Dimitri-0904

Dimitri-0904

@LT, begrijpelijk! Ik onderzoek hoe we groen kunnen integreren in tegels, bijvoorbeeld door tegels te ontwerpen met gaten die ruimte bieden voor plantengroei. Een van mijn onderzoeksdoelstellingen is om te bepalen of er vraag is onder consumenten naar dit soort tegels en welke plantensoorten hier het beste in gedijen.
vrijdag 19 april 2024 - 10:17
minouke

Tekst aangepast

Minouke

Die bestaan al.
vrijdag 19 april 2024 - 10:21
Dimitri-0904

Dimitri-0904

@Minouke, klopt. Alleen waarom zien we dit niet in meerdere tuinen? Wat voor planten functioneren het beste in de omstandigheid tussen de tegels. Dit zijn allemaal vragen waar ik een antwoord op wil krijgen.
vrijdag 19 april 2024 - 10:33
minouke

Minouke

Omdat echte tuinliefhebbers zo min mogelijk verharding willen in de tuin en is ook beter voor het milieu. Zelfs met gaten, het is nog altijd een materiaal dat niet natuurlijk is. Ik heb er totaal geen behoefte aan.
vrijdag 19 april 2024 - 10:51
Dimitri-0904

Dimitri-0904

@Minouke, ieder zijn eigen voorkeur, uit eigen ervaring weet ik dat veel mensen tegels in hun tuin hebben en ik hoop met dit onderzoek ieders tuin iets groener te maken door zoveel mogelijk informatie te winnen over tegels met gaten erin waar planten in kunnen groeien
vrijdag 19 april 2024 - 12:55
Jeanine S

Jeanine S

Vragenlijst ingevuld
zaterdag 20 april 2024 - 08:23
Dimitri-0904

Dimitri-0904

@Jeanine S, super bedankt!!
zaterdag 20 april 2024 - 19:41

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon