Ontvang gratis nieuwsbrief
Emailadres
Tuinmaterialen
Kweektunnel
Meetapparatuur
Voederschuur
Voederen
Voederkast eekhoorn
Tuindecoratie In de keuken Nestkastjes
Planten opkweken Dieren nestkasten Serres / kassen
zaden voor het goede doel

Naar beneden

Jeannette1
1000+ superlid
Lid sinds Oct 2006
Topic gestart op 16/09/2007 om 12:10

Hai Walter, ik zal je URL even aanklikbaar maken als je het goedvindt!

http://zadenvoorleven.wordpress.com/

Gewoon op Hyperlink klikken en inplaats van het woordje null, jouw URL plaatsen!

Ik zal straks de URL gaan bekijken, want ik kreeg toevallig van de week ook een verzoek om zaadjes voor een goed doel, namelijk voor een stichting voor geestelijkgehandicapten.

Deze mensen hebben land genoeg in Alkmaar, maar weten niet hoe ze het moeten bewerken, hebben geen van allen groene vingers maar willen wel met de geestelijkgehandicapten iets in de tuin gaan doen.

Jou wens ik in ieder geval veel suc6, want elk goed doel is een goed doel nietwaar!!!

Groetjes, Jeannette

Walter24
Lid tuinadvies
Lid sinds Jun 2006
Antwoord op 16/09/2007 om 10:51
Beste vrienden, hierbij een link naar een heel interessant onderwerp: Prof. Van Cottem zoekt allerlei zaden voor een prachtig project. Ik denk dat hier heel wat van ons te vinden zijn die hem kunnen helpen met wat zaden!!!!ga gewoon naar: http://zadenvoorleven.wordpress.com/
Bedankt voor wie wil helpen.
Walter
corrielat
1000+ superlid
Lid sinds Jul 2006
Antwoord op 16/09/2007 om 11:51
Heel prima idee van die prof. van Cottum,
Misschien zou het een idee zijn voor onze tuinvrienden om ieder een paar zakjes te KOPEN, deze zijn in ieder geval goed gedroogd en vrij van evt, schimmels en ziektes, ik zou het jammer vinden als mijn zaadjes niet goed genoeg zouden zijn, voor die mensen is het pure noodzaak om goed zaad te hebben, voor ons is het ook een hobby, ik wens dat dit initatief heel veel succes zal hebben
Cavati
Lid tuinadvies
Lid sinds Nov 2006
Antwoord op 17/09/2007 om 16:28
Wauw! mooi project ook!
Naar boven
Copyright www.tuinadvies.be Print deze pagina       Disclaimer
Nieuwe pagina 1