Ontvang Gratis Tuintips

U bent hier : Forum

Naar beneden

gilberto
Lid tuinadvies
Lid sinds Aug 2007
Digituin: 0 planten
Kreeg nog geen bloemen
Topic gestart op 27/07/2009 om 21:51

sinds een hele tijd ben ik erg geplaagd van mierennesten in mijn gazon, ik heb al van alles geprobeerd, maar ofwel komen de mieren steeds terug of op de behandelde plaatsen sterft het gras af
ik heb al heel wat op het net gezocht, en het laatste dat ik gevonden heb, is een produkt van Bayer met als werkzame stof "Bifenthrine"
daar ik een grote gazon heb, wordt het een dure grap als ik altijd die kleine flesjes produkt moet kopen
daarom zou ik willen vragen, weet er iemand waar ik aan Bifenthrine (zodat ik zelf een mengsel kan maken) zou geraken of bestaan er andere doeltreffende bestrijdingsmiddelen
alvast bedankt

matteke
Cactusliefhebber
Lid sinds Jul 2008
Kreeg nog geen bloemen
Antwoord op 27/07/2009 om 21:55
Wat bakpoeder op de ingangen van de nesten strooien. Na enige tijd zijn ze verdwenen.
annd6
moderator bio
Lid sinds Jul 2006
Kreeg nog geen bloemen
Antwoord op 27/07/2009 om 22:04
Gedroogde gist mengen met evenveel bloemsuiker en dat in de buurt van de nesten strooien. Doe het op een droge dag.
Werkt hier erg goed en is niet duur!
Groetjes
Ann
ingec
Lid tuinadvies
Lid sinds Dec 2007
Kreeg nog geen bloemen
Antwoord op 02/08/2009 om 11:13
kijk eens op deze link http://www.ecostyle.nl/scripts/cn_product.asp?o=0&id=55
ecostyle
dieebben mierenpoeder maar ecologische
ing
Mierenspray gebruiksklaar
mieren bestrijden
Zwaluwnestkast dubbel
Mierenstrooibus Naturen
Kattenmand radiator
Naar boven
Copyright www.tuinadvies.be Brikettenpers of papierpers Print deze pagina       Disclaimer
Egel overwinteringsiglo naturel  -  Drukspuit 8 liter  -  Biologisch afbreekbare folie 1...  -  Spiraalobelisk 150 cm - set va...  -  Spiraalobelisk 120 cm - set va...
Foto's van week 36  -  Tuinonderhoud komende week  -   Dichondra argentea 'Silver Falls' (D.sericea)  -   Monstera deliciosa  -   Helenium autumnale MARIACHI 'Siesta'