Ontvang Gratis Tuintips

U bent hier : Forum

Naar beneden

bereschieter
Lid tuinadvies
Lid sinds Dec 2008
Digituin: 35 planten
Kreeg nog geen bloemen
Topic gestart op 31/05/2010 om 21:39

Ik was benieuwd naar een nieuw gewas voor mij en heb blad of snijkool(Sutherland Kale) gezaaid.
de planten groeien goed,nu is mijn vraag hoe oogst je dit en wie heeft er een recept om dit te bereiden?

Koeier
Lid tuinadvies
Lid sinds May 2010
Digituin: 0 planten
Kreeg nog geen bloemen
Antwoord op 01/06/2010 om 10:33
Hoi,

Ik had het vorig jaar ook, ik heb het toen net zo als snijmoes geoogst, gewoon afknippen en door laten groeien. Het koken hebben we heerlijk Hollands gedaan:
Aardappels met bladkool en een gehaktbal (voor jou is misschien een berenhap beter .
Heel veel succes.

Gr Erik
bereschieter
Lid tuinadvies
Lid sinds Dec 2008
Digituin: 35 planten
Kreeg nog geen bloemen
Antwoord op 02/06/2010 om 08:05

heel hartelijk bedankt voor uw reactie,we gaan het zeker proberen met een overheerlijke hollandse gehaktbal,de berenhap houden we voor bij de patat veel tuinplezier
Veldsla 15g
Uien Noordhollandse Bloedrode
Veldsla Grote Noordhollandse
Naar boven
Copyright www.tuinadvies.be Brikettenpers of papierpers Print deze pagina       Disclaimer
Bamboe en alle onkruidbestrijd...  -  Insectenchalet driehoekig  -  FiŽsta diner voederhuisje blue  -  Wandellotion voor paarden tege...  -  Slakkenkorrel prof en regenbes...
Foto's van week 38  -  Nu nog in uw tuin?  -   Linnaea borealis var. americana  -   Rudbeckia californica  -   Rudbeckia laciniata 'Hortensia' ('Golden Glow')